MoaThereseEk

Direktlänk till inlägg 18 mars 2011

Dag 1 presentera dig själv

Av Moa Ek - 18 mars 2011 17:36

Haha, jag heter Moa och är 12 år. Jag fyller år den 20 septemer, Och gillar att vara med släkt kompisar och familj. I min familj så är det Jag, Min mamma som heter karin och min pappa som heter Patrik och en lillasyster som heter Elsa. mina inträssen är att rida och vara med kompisar. Har jag så mycke mer att säga om mej ? hahaa nee hejjdå :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Moa Ek - 25 maj 2011 17:33

Min bästa vän.Min bästa vän är många haha ja så är det. Skasnat iväg och rida  på världens bästa häst COLUMBO :D Men ska dra nu hejjdå :) ...

Av Moa Ek - 24 maj 2011 21:03


Heee, :D Idag har det varit skola som vanligt -.-  men iallafall nu ska jag berätta om mina intressen och det är att rida :D     Mitt intresse :)       Bara två veckorkvar tillsommarlov typ :D       Men måste dra nu hejjdå :)))...

:)

Av Moa Ek - 23 maj 2011 21:23


Hahaha shiiiit vad jag är dåligpå att blogga :/Men aja idag har jag haft elevensval och jag hade hunddressyr men Tyra :) NIcolinas Hund :)    www.niqs.bloggplatsen.se :) Men iallafall  det gick bra vi hoppade lite och  de :)))       Dag 5 v...

Av Moa Ek - 21 maj 2011 21:05

Hejj hejj bloggen,  idag åt Jag åt frukost och det va typ en mackasen åt jag till lunch nudlar och middag åt jag grillat haha ja det var det jag åt ;p  idag har jag varit med Klara :)HAhah jorden gick inte under ;p Ja hejj då bloggen, Komment...

Av Moa Ek - 19 maj 2011 20:57

HAhaha jag är VÄÄÄÄÄLDIG dålig på att blogga men NU ska jag försöka blogga varje dag! IDag har jag varit på skolan fast jag gick knappt halva dan mådde inge bra :/ hade ont i huvudet och halsen men nu mår jag bättre :)         Dag 3- Min ...

Presentation


hej och välkommen till min blogg .
jag heter moa ek och bor i lilla bensjö utanför bräcke .
här skriver jag om allt möjligt!
puss

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards